Lidl: Još kupujemo placeve

Bez autora
Dec 09 2013

U poslednje vreme dosta se piše o dolasku nemačkog diskontnog lanca "Lidl“ u Srbiju, međutim, potrošači će ipak morati da pričekaju na kupovinu u njihovim supermarketima. "Lidl" je trenutno u fazi ekspanzije i kupovine zemljišta za izgradnju marketa u Srbiji. Dosadašnji rezultati predstavljaju nastavak ulaganja u srpsko tržište, što je dokaz da smo Srbiju prepoznali kao zemlju povoljnu za investicije, naveli su u predstavništvu kompanije "Lidl", koje u Beogradu posluje od 2010. U medijima se već pisalo o potencijalnim lokacijama za "Lidlove" supermarkete, poput parcele u Borči, Rakovici, u Ulici Vojislava Ilića na Zvezdari, međutim, u predstavništvu kompanije nisu želeli da otkrivaju detalje. U "Lidlu" su potvrdili da su do sada zemljište kupili u Valjevu, Subotici, Novom Sadu, Zrenjaninu, Nišu, Smederevu i u Beogradu, dok u ostalim gradovima aktivno rade na tome.

Lidl: Još kupujemo placeve"Lidl" je trenutno u fazi ekspanzije i kupovine zemljišta za izgradnju marketa u Srbiji, rekli su za list "Danas" u toj kompaniji.

U poslednje vreme dosta se piše o dolasku nemačkog diskontnog lanca "Lidl“ u Srbiju, međutim, potrošači će ipak morati da pričekaju na kupovinu u njihovim supermarketima.

Kako su za list "Danas" rekli u predstavništvu te kompanije u Beogradu, trenutno su u fazi ekspanzije i kupovine zemljišta za izgradnju marketa.

"Dosadašnji rezultati predstavljaju nastavak ulaganja u srpsko tržište, što je dokaz da smo Srbiju prepoznali kao zemlju povoljnu za investicije", naveli su u predstavništvu kompanije "Lidl", koje u Beogradu posluje od 2010.

U medijima se već pisalo o potencijalnim lokacijama za "Lidlove" supermarkete, poput parcele u Borči, Rakovici, u Ulici Vojislava Ilića na Zvezdari, međutim, u predstavništvu kompanije nisu želeli da otkrivaju detalje.

U "Lidlu" su za "Danas" potvrdili da su do sada zemljište kupili u Valjevu, Subotici, Novom Sadu, Zrenjaninu, Nišu, Smederevu i u Beogradu, dok u ostalim gradovima aktivno rade na tome.

Takođe, nisu precizirali kada će otvoriti svoja vrata kupcima, navodeći da je "Lidlova" politika poslovanja u Evropi takva da kupuju više zemljišta odjednom, kako bi u isto vreme i otvorili više objekata.

U opštini Rakovica potvrdili su za "Danas" da je kompanija "Lidl" zainteresovana da investira i otvori svoje objekte na toj opštini.

"Preko svojih ovlašćenih predstavnika kompanija 'Lidl' je u stalnoj komunikaciji sa predsednikom opštine Milosavom Miličkovićem, tako da investicije očekujemo tokom 2014, 2015", kažu u Sektoru za informisanje ove opštine, ali ni oni nisu mogli da otkriju lokaciju budućeg supermarketa, navodeći da je to "u skladu sa njihovim poslovnim dogovorom“.

"Sledeći korak je usvajanje Zakona o konverziji, koji će umnogome olakšati investitorima otkup zemljišta, imovinsko pravne odnose i ubrzati proces realizacije investicije. Dolazak 'Lidla', građanima bi doneo jeftinije snabdevanje osnovnim životnim namirnicama i drugim proizvodima. Takođe, prisustvo 'Lidla' na našem tržištu značilo bi i veću konkurenciju ostalim privrednim subjektima koji posluju kod nas. To bi bio i signal ostalim investitorima da ulože sredstva u privredni razvoj ne samo Rakovice nego i Beograda", istakli su u opštini Rakovica.

Osim "Lidla", za Rakovicu su, kako navode iz te opštine, zainteresovane i ostale domaće i strane kompanije koje žele da otvore svoje sedište ili pokrenu proizvodnju. Neke od tih kompanija su "Meser", "Lili", "Fijat", "Delez", "Beo rol", "Tehno In", "Unidas".

Osnovan još tridesetih godina prošlog veka, "Lidl“ danas posluje u više od 20 zemalja sa preko 9.000 prodavnica. U regionu "Lidlovih" marketa ima u Mađarskoj, Sloveniji, Bugarskoj, Grčkoj, Hrvatskoj.

Diskontne prodavnice obično se prostiru na površini od 1.000 do 2.000 kvadrata, sa 80 do 150 parking mesta. Roba je znatno jeftinija nego kod konkurencije. Kod odabira zemljišta za izgradnju svojih supermarketa vode računa o tome da to budu naselja koja sa okolinom imaju oko 30.000 stanovnika.

Očekuje se da će "Lidl" u Beogradu otvoriti više od jednog objekta budući da nemačka kompanija npr. u Zagrebu ima 11, u Sofiji 12, a u Bukureštu već 13 supermarketa.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik